Գրականություն 7

Եղևնին

1.Պատմվածքը բաժանիր հատվածների և վերնագրիր:
Մաս 1
Եղևնու մանկությունը անտառում

Մաս 2

Ամանորի խորհրդանիշը․․․
Մաս 3

Եղևնու կյանքի վերջին օրերը․․․
2.Քո կարծիքով, որ հատվածն էր
ա) ամենագեղեցիկը

— Գուցե թե՝ ես էլ այդ փայլուն ճանապարհն ընկնեմ,- ուրախանում էր եղևնին։- Դա ավելի լավ է, քան ծովում լող տալը։ Ա՜հ, ես ուղղակի հալվում եմ թախծից ու անհամբերությունից։ Գոնե Ծննդյան տոնը շուտ գար։ Հիմա ե՛ս էլ եմ բարձրահասակ ու ճյուղառատ, ինչպես այն եղևնիները, որոնց անցյալ տարի կտրեցին։ Ա՜հ, եթե ես արդեն բեռնասահնակի վրա պառկած լինեի։ Ա՜հ, եթե ես արդեն տաք սենյակում կանգնած լինեի և զարդարված այդ բոլոր չքնաղ բաներով։ Իսկ հետո՞… Հետո, երևի, է՛լ ավելի լավ կլինի, թե չէ ինչո՞ւ պիտի զուգեն ինձ։ Բայց, այնուհանդերձ, ի՞նչ կլինի։ Ա՜հ, ինչպե՜ս եմ տխրում Ես, ձգտում այնտեղ… Չեմ դիմանում։ Ինքս էլ չգիտեմ, թե ինչ է կատարվում ինձ հետ։


բ) ամենահուզիչը
Աշնանն անտառում փայտահատներ էին երևում և կտրում էին ամենամեծ ծառերը։ Դա ամեն տարի էր լինում։ Այժմ արդեն եղևնին մեծացել էր և, երբ հսկա ծառերն աղմուկով ու ճռճռոցով գետնին էին թափվում՝ նա վախից դողում էր։ Այդ ծառերի ճյուղերը կտրատում էին, և այդ ժամանակ նրանց բները այնպես մերկ, բարակ ու երկար էին թվում, որ դժվար էր ճանաչել։ Հետո գերանները դարսում էին բեռնասահնակների վրա և անտառից տանում։
3. Բացատրիր միտքը:
— Դու քո ջահելությամբ ուրախացիր, — ասում էին արեգակի ճառագայթները եղևնուն։ — Ուրախացի՛ր քո առողջ, քո ջահել կյանքով։
Կյանքը շատ արագ է անցնում , դու պետք է ապրես այնպես , ինչպես դու ես ուզում…Վայելիր կյանքը

Լեզվական աշխատանք
1. Հատվածում ընդգծիր բարդ բառերը:
Եկան երկու զուգված ծառաներ, եղևնին վերցրին ու տարան մի հիանալի մեծ դահլիճ։ Այստեղ պատերին դիմանկարներ էին կախված, իսկ հախճասալե մեծ վառարանի որմնախորշերում դրված էին չինական սափորներ, որոնց կափարիչներին առյուծներ էին նկարված։ Ամենուրեք շարված էին ճոճաթոռներ, մետաքսով ծածկված բազմոցներ և խոշոր սեղաններ, որոնց վրա լցված էին նկարազարդ գրքեր ու խաղալիքներ՝ «հարյուրավոր թալեր արժողությամբ». համենայն դեպս, այդպես էին ասում երեխաները։
2. Բառարանի օգնությամբ բացատրիր բառերը: 
Որմնախորշ — պատի մեջ սարքված փոքրիկ խորշ՝ արձանիկներ, զարդեր ևն դնելու համար
ձեղնահարկ — ձեղունի և առաստաղի միջի հարկը
ճրագալույց — ճրագներ վառելը և դրա ժամանակը
սպասավոր — հարուստ տներում զանազան ծառայություններ կատարող մարդ, տնային ծառա
ողորմելի — խղճալի, խիղճ՝ գութ շարժող, գթալու արժանի